torsdag 6 september 2012

Norge

Hej på er...

Laddas för lite semester hos oss minsann, lite stugliv och några härliga dagar i grannlandet. Ska minst sagt bli skönt att få umgås och framförallt rå om nära och kära :) samt fira min farmor som blir hela 60 år gammal. Grym kvinna det där om jag får säga min mening!

Har även en tjej hemma som är förväntansfull, Norge är ju ett helt annat land ;) spännande minsann.
Samt att hon kommer få träffa större delen av min släkt, vilket jag ser fram emot. Man är ju stolt över henne, riktigt stolt.


Annars har dagen rullat på som vanligt, jobbat åt älskling även idag. Men framförallt bestämde jag mig för att byta lite inriktning yrkesmässigt idag, ett beslut jag gått och klurat på en längre tid men det känns bra och det är huvudsaken det.
Inriktningen kräver hårt arbete och lite omskolning men det fixar jag galant. Låt mig säga såhär, det är svårt att inte vilja starta eget när man lever med en Bertilsson ( skratt ) hur som helst, i min plan kommer jag även gynna min vackra farmor då även hon driver eget. Inriktning på hälsa, exakt som jag planerat.

Min Facebook är även borta, vi får se när/om jag tar tillbaka den.. Även min sprillans nya samsung s3 valde att gå sönder i morse, strunt grejer! Så vad blir det? Jo iPhone igen, såklart... Enbart för att jag är tok vrång :). Så ja, min semester blir väldigt lugnt och skön..... Utan telefon och FACEBOOK ;)


Ser you later!



Inga kommentarer: